BestPrice.gr

Πραγματοποιούνται αποστολές σε όλη την Ελληνική επικράτεια :  Δωρεάν μεταφορικά σε όλη την Αθήνα .

Επίσης υπάρχει δυνατότητα πληρωμής μέσω αντικαταβολής. Προσοχή  να ελέγχετε το περιεχόμενο του δέματος κατά την παραλαβή .

Για αποστολές σε απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση. 

Μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα από το κατάστημα μας  και να αποφύγετε το κόστος μεταφορικών.

Η αποστολή μπορεί να γίνει με δικά μας μέσα εντός του Νομού Αττικής δωρεάν 

ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ – ΧΤΥΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 

Τα αποστελλόμενα προϊόντα ελέγχονται πριν παραδοθούν στις εταιρείες μεταφορών και από την εταιρεία μας και από τους μεταφορείς.

Για καταστροφή ή χτυπήματα προϊόντων που προέρχεται από την μεταφορά των προϊόντων δεν ευθύνεται η εταιρεία μας καθώς τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη και του μεταφορέα.

(Σε αυτές τις περιπτώσεις συνιστούμε επικοινωνία του πελάτη με το πρακτορείο μεταφορών πριν την μεταφορά.)

Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας είναι απαραίτητο να ελέγχετε το περιεχόμενο του δέματος κατά την παραλαβή και παρουσία του μεταφορέα, για να διαπιστώσετε τυχόν φθορές των προϊόντων σας κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.

Η μεταφορική εταιρεία έχει υπογράψει και παραλάβει ως άρτιο προς μεταφορά το εμπόρευμα οπότε αυτό ταξιδεύει με την ευθύνη του μεταφορέα.

Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ζητήστε από τον μεταφορέα να πιστοποιεί γραπτώς και να υπογράψει στο χαρτί της φορτωτικής οτι το προϊόν είναι  κατεστραμμένο.



ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει και να επιστρέψει το προϊόν εντός (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη. 

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ως προς τη λειτουργία του (DOA), ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή (για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) εντός (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής(ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία. 

Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή (για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή, παρουσία του μεταφορέα (σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφραγίσης των προϊόντων). Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής (ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία. 

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Εταιρεία ή στους προμηθευτές/συνεργάτες αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός (14) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. 

arrow_upward